Aanmeldingen - ProFaction, Maatwerk in Bedrijfsvoering

Ga naar de inhoud
Aanmeldingspagina

Uw Contractbeheer beter onder controle? HET KAN!
(Makkelijker - Veiliger - Efficiënter - Goedkoper)
 
"Binnen veel organisaties krijgt Contractbeheer nog niet de aandacht die het verdient"

Niet zelden kan er intern geen goed antwoord worden gegeven op vragen zoals:

  • Waar zijn onze contracten/SLA's/afspraken?
  • Wanneer lopen ze af?
  • Wie is verantwoordelijk voor welk contract?
  • Hoeveel tijd en geld lekt er op deze manier weg?
  • Zijn wij wel in control?

Wellicht zijn veel documenten met enige moeite deels terug te vinden in ordners of dossiermappen.
En misschien is er ooit ook iemand begonnen om het één en ander bij te houden in Excel.

Maar:

De meeste organisaties zijn er niet zeker van dat de juiste persoon, op het juiste moment, de juiste (geautomatiseerde) melding krijgt over het juiste contract.


Organisaties voelen meestal wel aan dat hun Contractbeheer voor verbetering vatbaar is, maar weten niet goed waar te beginnen. Veel gehoorde vragen zijn:

  • Welke software is er op de markt en past het beste bij mijn organisatie?
  • Wat kost mij dat en wat levert het op?
  • Waar en hoe moet ik beginnen?
  • Hoe krijg ik de hele organisatie mee?
  • Wie kan ik als projectleider benoemen?
  • Wie moet(en) er verantwoordelijk worden gemaakt voor wat?
  • Wie heeft er überhaupt tijd?

Besluiten worden daardoor vaak vooruit geschoven en contracten worden onbedoeld verlengd.
Dat laatste gebeurt maar liefst bij 2 van de 3 organisaties wel eens, of meerdere malen per jaar.

Deze introductie-sessie is bedoeld voor medewerkers die vanuit hun functie betrokken zijn bij contracten/afspraken/SLA's etc. Gedacht wordt aan o.a:
  • Facility Managers en Inkopers
  • Financieel Managers en Controllers
  • Lijn Managers en Management Assistenten

Maar ook als je gewoon nieuwsgierig bent naar de mogelijkheden ben je van harte welkom.

Redenen om jezelf en je collega aan te melden:
  1. Je bent in staat om voor jouw organisatie te bepalen of er actie ondernomen moet worden
  2. Je ontvangt tools om dit probleem intern bespreekbaar te maken
  3. Je krijgt de gelegenheid om 30 dagen gratis te oefenen met een zeer intuïtieve oplossing
  4. Je kunt met al je vragen bij ons terecht gedurende de hele proefperiode
  5. Je bepaalt na de proefperiode zelf het eventuele vervolg

 Kies uit:
  • een individuele Teams sessie
  • dinsdag 9 februari van 12.00 tot 13.00 uur
  • woensdag 17 februari van 12.00 tot 13.00 uur
  • donderdag 25 februari van 12.00 tot 13.00 uur

Bij de uitvoering wordt gebruik gemaakt van Teams.
Na aanmelding ontvang je daarvoor een uitnodiging met link.
-Contracten (inkoop en verkoop)
-Raamovereenkomsten
-Bijlagen
-Service Level Agreements (SLA's)
-Mails met afspraken (> 60% van alle inkopen gaat niet volgens een contract)
-Word documenten
-Excel documenten
-Patenten
-Verzekeringspolissen
-Licenties
-Lidmaatschappen
-Bonusafspraken
-Leningovereenkomsten
-Geheimhoudingsverklaringen
-Huurcontracten
-Abonnementen
-Sponsoring
-Etc.

Onderwerp:
Contractbeheer
"Lekt er bij u ook geld en tijd weg?

Wanneer:
Februari 2021, Naar keuze
Duur:
1 uur
Aantal deelnemers:
Max 5 tot 7

Doelgroep:
  • Profit Organisaties 25-500 FTE
  • Zorg Organisaties 25-1000 FTE
  • Onderwijs 25-500 FTE

Financieel Managers, Controllers
Facility Managers, Inkoop Managers etc.
JA, ik meld mij aan voor één van de onderstaande sessies
een individuele Teams sessie
donderdag 25 februari van 12.00 tot 13.00 uur
Wilt u op de hoogte worden gehouden van toekomstige evenementen en data?
janee
Controlewoord onduidelijk? Toets F5 om te verversen

Terug naar de inhoud